Zasady skutecznego merchandisingu

2017.03.23 Zdecydowana większość klientów podejmuje decyzję o wyborze danego produktu bardziej w wyniku informacji i określonych zabiegów, którym poddawani są na terenie sklepu, niż na [...]

„Od lat udowadniamy, że nie ważne kim jesteś, w SAVOIR Group odkryjesz siebie”

2017.03.21 Zapraszamy do lektury wywiadu z Wojciechem Czyżakiem - Dyrektorem Sprzedaży z 12-letnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą w ogólnopolskich firmach sektora FMCG oraz dystrybucji farmaceutycznej. [...]

Flota SAVOIR Group coraz większa!

2017.03.17 Flota samochodowa SAVOIR Group zwiększyła się o kolejne 10 aut... Jeszcze kilka tygodni i będzie ich okrągła setka.  

Event marketing – Kreowanie wizerunku marki

Od kilku lat pojęcie event marketingu czyli najprościej mówiąc organizacji imprez będących formą promocji staje się w Polsce coraz bardziej popularne. Jest to narzędzie polegające [...]

Indoor – Niestandardowe formy reklamy

Agencje reklamowe wykorzystują kampanie reklamy wewnętrznej „indorowej” (z języka angielskiego Indoor) niemal w każdym miejscu w którym gromadzi się większa liczba konsumentów. Oprócz nośników reklamy [...]

Materiały POS – Funkcje graficznej formy reklamy

Graficzna forma reklamy POS (Point of Sales Materials) wyjątkowo skutecznie zwraca uwagę Klienta na dany produkt i jest podstawowym narzędziem stosowanym przez agencje merchandisingowe w [...]