Studio Badania Włosa by Schwarzkopf w drogeriach Rossmann

30-08-2025

Zrealizowaliśmy kolejną edycję Studia Badania Włosa by Schwarzkopf, tym razem w wybranych drogeriach Rossmann. Projekt koncentrował się na promocji linii kosmetyków do pielęgnacji włosów Gliss, znanej z łączenia skuteczności, dostępności i atrakcyjnej formy.

Wydarzenie miało na celu przybliżenie klientom wartości codziennej pielęgnacji opartej na potrzebach konkretnego typu włosów. Każdy uczestnik mógł skorzystać z:

  • profesjonalnego badania kondycji włosów,
  • indywidualnej konsultacji z ekspertką,
  • rekomendacji produktów z linii Gliss dopasowanych do swoich potrzeb.

 

Realizacja akcji promocyjnej przez SAVOIR Group

Za kompleksową realizację i obsługę operacyjną wydarzenia promocyjnego odpowiadał zespół SAVOIR Group. Zakres naszych działań obejmował:

  • przygotowanie stanowisk promocyjnych i materiałów POSM,
  • logistykę sprzętu i ekspozycji,
  • rekrutację oraz szkolenie konsultantek,
  • koordynację wydarzenia w punkcie sprzedaży,
  • bieżące wsparcie zespołu na miejscu.

Współpraca z marką Schwarzkopf to dla nas zawsze okazja do pokazania, czym jest profesjonalna realizacja działań promocyjnych w retailu. Dziękujemy za zaufanie i możliwość współpracy przy promocji tak rozpoznawalnej i lubianej linii, jaką jest Gliss.

W SAVOIR Group specjalizujemy się w obsłudze i realizacji projektów wspierających sprzedaż i budowanie doświadczenia marki: od badania włosa, przez samplingi, po animacje sprzedażowe.

Skontaktuj się z nami, jeśli szukasz partnera wykonawczego do swojego kolejnego projektu promocyjnego.

SBW Savoir