Field marketing

Field marketing, czyli marketing terenowy, odnosi się głównie do organizacji powierzchni sklepu oraz maksymalnego wykorzystania jego potencjału w celu budowania wartości dla klienta. Zawiera się w tym sposób postrzegania placówki przez nabywcę, począwszy od jej wyglądu na zewnątrz, przez charakter witryny, aż po elementy wyróżniające ją na tle otoczenia.

W ramach field marketingu przedsiębiorstwa demonstrują swoje produkty i usługi odbiorcom w sklepach detalicznych, na eventach, w galeriach handlowych czy innych publicznych przestrzeniach w ramach promocji lub prezentacji oraz sprzedaży bezpośredniej. Zadaniem podjętych w tym zakresie działań jest budowanie wizerunku marki, wzmacnianie relacji z klientami, generowanie leadów w lokalnych społecznościach oraz zdobywanie nowych odbiorców w danym miejscu.

Kobieta i mężczyzna patrzą się na monitor

Zobacz więcej, reaguj skuteczniej

Dzięki narzędziom field marketingowym przekonasz się, w jaki sposób klienci podejmują decyzję o wyborze Twoich produktów. Pomożemy Ci także zbadać kondycję sieci dystrybucji oraz widoczność produktów na sklepowych półkach. Jako agencja promocyjna i merchandisingowa znamy się na tym doskonale.

Wykorzystujemy między innymi:

  • metodę Tajemniczego Klienta (Pacjenta)

  • badania shopperowe

  • badania i monitoringi półki, audyty,

  • materiały POS – kreacja i produkcja

1. Badamy jakość obsługi klienta w punktach sprzedaży. Akcję przygotowujemy kompleksowo – projektujemy i przeprowadzamy model wizyty Tajemniczego Klienta oraz uczestniczymy w procesie przygotowania ankiety.

2. Przeprowadzamy badania dostępności i cen produktów w punktach sprzedaży. By umożliwić Ci szybką reakcję, porównujemy udziały półkowe z udziałami konkurencji.

3. Broszury, ulotki, standy, ekspozytory, potykacze i wiele innych. Działamy kompleksowo – przygotowujemy projekty, zlecamy druk i zajmujemy się dystrybucją gotowych materiałów w punktach sprzedaży.