Field marketing
Field marketing, czyli marketing terenowy, odnosi się głównie do organizacji powierzchni sklepu oraz maksymalnego wykorzystania jego potencjału w celu budowania wartości dla klienta. Zawiera się w tym sposób postrzegania placówki przez nabywcę, począwszy od jej wyglądu na zewnątrz, przez charakter witryny, aż po elementy wyróżniające ją na tle otoczenia.
W ramach field marketingu przedsiębiorstwa demonstrują swoje produkty i usługi odbiorcom w sklepach detalicznych, na eventach, w galeriach handlowych czy innych publicznych przestrzeniach w ramach promocji lub prezentacji oraz sprzedaży bezpośredniej. Zadaniem podjętych w tym zakresie działań jest budowanie wizerunku marki, wzmacnianie relacji z klientami, generowanie leadów w lokalnych społecznościach oraz zdobywanie nowych odbiorców w danym miejscu.
Zobacz więcej, reaguj skuteczniej
Dzięki narzędziom field marketingowym przekonasz się, w jaki sposób klienci podejmują decyzję o wyborze Twoich produktów. Pomożemy Ci także zbadać kondycję sieci dystrybucji oraz widoczność produktów na sklepowych półkach. Jako agencja merchandisingowa i promocyjna znamy się na tym doskonale.
Wykorzystujemy między innymi:
-
metodę Tajemniczego Klienta (Pacjenta)
-
badania shopperowe
-
badania i monitoringi półki, audyty,
-
materiały POS – kreacja i produkcja
1. Badamy jakość obsługi klienta w punktach sprzedaży. Akcję przygotowujemy kompleksowo – projektujemy i przeprowadzamy model wizyty Tajemniczego Klienta oraz uczestniczymy w procesie przygotowania ankiety.
2. Przeprowadzamy badania dostępności i cen produktów w punktach sprzedaży. By umożliwić Ci szybką reakcję, porównujemy udziały półkowe z udziałami konkurencji.
3. Broszury, ulotki, standy, ekspozytory, potykacze i wiele innych. Działamy kompleksowo – przygotowujemy projekty, zlecamy druk i zajmujemy się dystrybucją gotowych materiałów w punktach sprzedaży.
Badania – tajemniczy klient
Badania „Tajemniczy Klient” to popularna metoda oceny jakości obsługi klienta, która jest stosowana przez firmy różnych branż. Tajemniczy klienci, działający anonimowo, odwiedzają sklep lub korzystają z usługi, symulując zwykłe transakcje zakupowe lub interakcje z przedsiębiorstwem. Jednocześnie oceniają oni różne aspekty swojego doświadczenia.
Celem takiego badania jest:
- ocena jakości obsługi klienta,
- sprawdzenie przestrzegania standardów,
- analiza konkurencji,
- rozwój pracowników.
Przeprowadzamy profesjonalne badania z udziałem tajemniczych klientów. Na podstawie wyników uzyskanych w ten sposób przedsiębiorca może wdrożyć działania, które poprawią jakość świadczonych przez niego usług.
Zapraszamy do kontaktu z naszą firmą.