Wynajem hostess

Obecność hostess jest bardzo ważna podczas różnego rodzaju wydarzeń – zwłaszcza tych promocyjnych. Podnosi ona rangę imprezy i sprawia, że zwiększa się zainteresowanie towarem czy usługą. Wynajem hostess może świadczyć również o zaangażowaniu gospodarza wydarzenia w jego organizację. Taki krok ma bowiem jak najbardziej usatysfakcjonować gości i klientów, a jednocześnie zapewnić profesjonalną obsługę eventu.

Oferujemy wynajem hostess na różne wydarzenia. W naszej firmie zatrudniamy personel, który ma wieloletnie doświadczenie w obsłudze eventów promocyjnych. Cechuje się on wysoką kulturą osobistą i urokiem. Wiele osób potrafi też mówić po angielsku, co jest dobrym wyborem w przypadku wydarzeń międzynarodowych dla klientów i kontrahentów z zagranicy.

 

Jakie są zadania hostessy?

Hostessy z naszej agencji pracy tymczasowej wykonują wiele różnych zadań – w zależności od charakterystyki wydarzenia. Ich podstawowe obowiązki to:

  • witanie gości – hostessy często są odpowiedzialne za dobre pierwsze wrażenie u gości,
  • udzielanie informacji – hostessy dostarczają informacji o wydarzeniu, produkcie lub firmie, odpowiadając na pytania gości, pomagając im zorientować się w przestrzeni wydarzenia i kierując ich do odpowiednich miejsc lub osób;
  • promowanie produktów lub usług – na targach, w sklepach czy podczas promocji hostessy prezentują produkty, rozdają próbki, ulotki lub broszury oraz zachęcają do skorzystania z oferty firmy;
  • rejestrowanie uczestników – hostessy mogą być odpowiedzialne za rejestrację uczestników wydarzenia, sprawdzanie listy obecności, wydawanie identyfikatorów oraz obsługę punktów rejestracyjnych.

Dokładny zakres obowiązków zawsze ustalany jest bezpośrednio z klientem.