Outsourcing usług sprzedażowych

Outsourcing usług sprzedażowych polega na zleceniu zewnętrznej firmie zadań związanych ze sprzedażą produktów lub usług. Takie podejście może przynieść wiele korzyści, jak zwiększenie efektywności, obniżenie kosztów i skupienie się na kluczowych atutach przedsiębiorstwa. Zajmujemy się wyręczaniem naszych klientów z wielu obowiązków. W tym czasie mogą oni skupić się na działaniach, które pozwolą na dalszy rozwój marki i uzyskiwanie jeszcze lepszych wyników.

W ramach outsourcingu procesów sprzedaży zajmujemy się m.in.:

  • zarządzaniem zespołem sprzedaży – w tym rekrutacją i szkoleniami przedstawicieli,
  • identyfikacją i kwalifikacją potencjalnych klientów,
  • obsługą klienta – działaniami związanymi z obsługą klienta przed i po sprzedaży,
  • planowaniem strategii sprzedażowych i ich wdrażaniem,
  • zarządzaniem kanałami sprzedaży,
  • przeprowadzaniem analiz sprzedażowych i tworzeniem raportów,
  • wdrażaniem i zarządzaniem narzędziami sprzedażowymi, takimi jak CRM, systemy automatyzacji sprzedaży itp.,
  • wsparciem marketingowym.

Współpracujemy z klientami sprzedającymi zarówno produkty, jak i usługi. Dobieramy realizowane zadania do specyfiki branży i indywidualnych potrzeb przedsiębiorcy. Zajmujemy się też outsourcingiem usług logistycznych dla firm.

Dysponujemy również własnymi magazynami, które wykorzystujemy w ramach outsourcingu handlowego. Mamy własne zaplecze w zakresie magazynowania, konfekcjonowania i dystrybucji materiałów POS.

Zachęcamy do skorzystania z naszego kompleksowego outsourcingu sił sprzedaży. Zadbamy o to, by Twoja firma generowała jeszcze lepsze wyniki.