O firmie

Firma SAVOIR Group, powstała w 1998 r. na Górnym Śląsku z myślą o kompleksowym wsparciu marketingowym dla firm i przedsiębiorstw z branży FMCG. Od samego początku staraliśmy się zrozumieć potrzeby naszych klientów, znaleźć dla nich właściwe rozwiązanie i zrealizować wybraną usługę na najwyższym poziomie. Wciąż pracujemy podobnie, chociaż przez lata zmieniło się wiele – agencja jest większa, oferta bogatsza, a nasze usługi realizujemy dla największych koncernów branż FMCG, Farmacji, DIY czy RTV/AGD.

Zespół naszej agencji zbudowany jest z doświadczonych szefów działów i specjalistów ze stażem pracy od 10 do 20 lat. Systematycznie kontrolujemy i stale doskonalimy umiejętności zawodowe naszego personelu – tak, by jeszcze lepiej dopasowywać metody realizacji projektów do potrzeb zmieniającego się rynku i oczekiwań Klientów.

Kobieta podająca rękę

1.

Doskonale znamy rynek promocji, field marketingu, merchandisingu dbamy o sprawny outsourcing sił sprzedaży i znamy niejeden sposób na to, by nasi Klienci mogli pracować skuteczniej, elastyczniej i sprawniej skupiając się na tym, co najważniejsze w ich działalności.

2.

Nasze 25-letnie doświadczenie w stosowaniu rozwiązań wspierających sprzedaż produktów powoduje, że nasi Klienci otrzymują usługę kompleksową, sprawdzoną i skuteczną.

3.

Na koniec 2022 roku w SAVOIR Group zatrudnionych było ponad 4 000 osób z obszaru szeroko rozumianego wsparcia sprzedaży – merchandiserów, hostess, promotorów , audytorów.

4.

Management SAVOIR to wykwalifikowani i doświadczeni specjaliści w swoich dziedzinach, którzy stanowią zgrany i dobrze współpracujący Zespół pasjonatów.

Dlaczego my?

  • wieloletnie doświadczenie i znajomość rynku
  • ekspercka wiedza managerów projektów
  • ogólnopolski zasięg działania
  • własne struktury terenowe i ponad 4 000 współpracowników
  • kompleksowe wsparcie sprzedaży w różnych branżach
  • szerokie portfolio usług
  • własny Dział IT
  • autorskie rozwiązania systemowe, platformy raportowe i aplikacje mobilne
  • rozbudowany model raportowania
  • transparentność rozliczeń
  • długofalowe relacje biznesowe sięgające 16 lat współpracy
  • zaplecze magazynowe dla POS (11 lokalizacji)
  • audyt finansowo-księgowy i pozytywna rekomendacja PricewaterhouseCoopers

Zobacz Prezentację firmy i katalog usług SAVOIR Group

Poznaj nasz zespół

Barbara Marciniak

Barbara Marciniak

Dyrektor Operacyjny

W SAVOIR Group od 2012 r.

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, kierunek Ekonomia. Prywatnie miłośniczka jazdy na rowerze crossowym w warunkach im trudniej tym lepiej, zwolenniczka sportowego stylu życia oraz fanka polskiej muzyki alternatywnej tej z radia i tej ze sceny.

W firmie zwierzchnik całej struktury operacyjnej z pełną odpowiedzialnością za sprawne funkcjonowanie organizacji.

Barbara Borg

Barbara Borg

Kierownik Działu Projektów

W SAVOIR Group od 2009 r.

Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, kierunek Marketing i Zarządzanie. Prywatnie mama rezolutnej Julii i sympatyczka dalekich podróży oraz wypoczynku pod palmami. Ulubiony gatunek muzyczny to R&B i Soul Chill Music. Jeżeli film to najlepiej gangsterski.

W firmie Szefowa wszystkich projektów. Wdraża, organizuje, nadzoruje, rozlicza.

Agnieszka Wiesner

Agnieszka Wiesner

Kierownik Działu Administracji

W SAVOIR Group od 2017 r.

Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach na Wydziale Pedagogiki i Psychologii oraz studiów podyplomowych o kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Dwóch chłopaków Staś i Antek praktycznie w całości wypełniają przestrzeń prywatną ale zawsze znajdzie się czas na dobrą kryminalną książkę.

W firmie rzeczy niemożliwe załatwia od ręki a na cuda trzeba trochę poczekać. Zawsze skuteczna.

Agnieszka Malarz

Agnieszka Malarz

Kierownik Działu Personalnego

W SAVOIR Group od 2010 r.

Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, kierunek Filologia Polska. Jej prywatny świat to niesforna córka, dla której śrubokręt i młotek to najlepsze zabawki. Zagorzała czytelniczka skandynawskich kryminałów i thrillerów najlepiej w wersji książkowej ale e- i audiobooki są jej przyjaciółmi.

W firmie wykwalifikowany strażnik zgodności dokumentów z przepisami i nieprzejednany wróg bylejakości.

Paweł Kozłowski

Paweł Kozłowski

Kierownik Działu HR

W SAVOIR Group od 2016 r.

Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania w Warszawie, kierunek Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Prywatnie fan powieści Dana Browna, podwodnego świata oglądanego z bliska oraz własnoręcznie przyrządzanej kuchni azjatyckiej a dodatkowo producent domowych win, serów, wędlin i pieczywa.

W firmie dowódca procesów rekrutacyjnych, kreator niestandardowych form rekrutacji i poszukiwacz nowych narzędzi.

Jakub Ekert

Jakub Ekert

Kierownik Działu Floty

W SAVOIR Group od 2020 r.

Absolwent Politechniki Śląskiej w Katowicach, wydział Transport i Spedycja Drogowa. Prywatnie wielki pasjonat motoryzacji na czterech kółkach. Od kiedy sięga pamięcią zawsze interesował się samochodami. Przy połączeniu z zamiłowaniem do podróży okazuje się że ulubione Bałkany nie mają już przed nim tajemnic.

W firmie zarządca skomplikowanej floty kilkuset pojazdów w różnych markach, modelach i typach.

Michał Rokowski

Michał Rokowski

Manager ds. IT

W SAVOIR Group od 2015 r.

Pasjonat komputerów, wielbiciel systemów IT i aplikacji.

Prywatnie mąż i ojciec dwóch synów Bartosza i Aleksandra. Wielki zwolennik przygód w papierowych grach RPG i wieczorów spędzanych w gronie przyjaciół. Mroczny świat Warhammera to jego środowisko naturalne. Odskocznią od świata fantasy są wędrówki po trudnym terenie i rolki w wersji rekreacyjnej

W Savoir władca baz danych i strażnik ich rozwoju. Developer aplikacji stacjonarnych i mobilnych oraz administrator systemów wspierających.

Łukasz Lubka

Łukasz Lubka

Kierownik Krajowy

W SAVOIR Group od 2014 r.

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, kierunek Psychologia w Biznesie. Prywatnie miłośnik wiatru we włosach i włoskiej motoryzacji na dwóch kółkach, popołudniami wojownik brazylijskiego ju jitsu a na co dzień właściciel Border Colie o imieniu Mango.

W firmie Szef struktur SAVOIR w terenie z odpowiedzialnością za proces realizacji projektów i jakość świadczonych usług.