O firmie
Firma SAVOIR Group, powstała w 1998 r. na Górnym Śląsku z myślą o kompleksowym wsparciu marketingowym dla firm i przedsiębiorstw z branży FMCG. Od samego początku staraliśmy się zrozumieć potrzeby naszych klientów, znaleźć dla nich właściwe rozwiązanie i zrealizować wybraną usługę na najwyższym poziomie. Wciąż pracujemy podobnie, chociaż przez lata zmieniło się wiele – agencja jest większa, oferta bogatsza, a nasze usługi realizujemy dla największych koncernów branż FMCG, Farmacji, DIY czy RTV/AGD.
Zespół naszej agencji zbudowany jest z doświadczonych szefów działów i specjalistów ze stażem pracy od 10 do 20 lat. Systematycznie kontrolujemy i stale doskonalimy umiejętności zawodowe naszego personelu – tak, by jeszcze lepiej dopasowywać metody realizacji projektów do potrzeb zmieniającego się rynku i oczekiwań Klientów.
1.
Doskonale znamy rynek promocji, field marketingu, merchandisingu dbamy o sprawny outsourcing sił sprzedaży i znamy niejeden sposób na to, by nasi Klienci mogli pracować skuteczniej, elastyczniej i sprawniej skupiając się na tym, co najważniejsze w ich działalności.
2.
Nasze 25-letnie doświadczenie w stosowaniu rozwiązań wspierających sprzedaż produktów powoduje, że nasi Klienci otrzymują usługę kompleksową, sprawdzoną i skuteczną.
3.
Na koniec 2022 roku w SAVOIR Group zatrudnionych było ponad 4 000 osób z obszaru szeroko rozumianego wsparcia sprzedaży – merchandiserów, hostess, promotorów , audytorów.
4.
Management SAVOIR to wykwalifikowani i doświadczeni specjaliści w swoich dziedzinach, którzy stanowią zgrany i dobrze współpracujący Zespół pasjonatów.
Dlaczego my?
- wieloletnie doświadczenie i znajomość rynku
- ekspercka wiedza managerów projektów
- ogólnopolski zasięg działania
- własne struktury terenowe i ponad 4 000 współpracowników
- kompleksowe wsparcie sprzedaży w różnych branżach
- szerokie portfolio usług
- własny Dział IT
- autorskie rozwiązania systemowe, platformy raportowe i aplikacje mobilne
- rozbudowany model raportowania
- transparentność rozliczeń
- długofalowe relacje biznesowe sięgające 16 lat współpracy
- zaplecze magazynowe dla POS (11 lokalizacji)
- audyt finansowo-księgowy i pozytywna rekomendacja PricewaterhouseCoopers