Field marketing

Field marketing, czyli marketing terenowy, odnosi się głównie do organizacji powierzchni sklepu oraz maksymalnego wykorzystania jego potencjału w celu budowania wartości dla klienta. Zawiera się w tym sposób postrzegania placówki przez nabywcę, począwszy od jej wyglądu na zewnątrz, przez charakter witryny, aż po elementy wyróżniające ją na tle otoczenia.

W ramach field marketingu przedsiębiorstwa demonstrują swoje produkty i usługi odbiorcom w sklepach detalicznych, na eventach, w galeriach handlowych czy innych publicznych przestrzeniach w ramach promocji lub prezentacji oraz sprzedaży bezpośredniej. Zadaniem podjętych w tym zakresie działań jest budowanie wizerunku marki, wzmacnianie relacji z klientami, generowanie leadów w lokalnych społecznościach oraz zdobywanie nowych odbiorców w danym miejscu.

Kobieta i mężczyzna patrzą się na monitor

Zobacz więcej, reaguj skuteczniej

Dzięki narzędziom field marketingowym przekonasz się, w jaki sposób klienci podejmują decyzję o wyborze Twoich produktów. Pomożemy Ci także zbadać kondycję sieci dystrybucji oraz widoczność produktów na sklepowych półkach. Jako agencja merchandisingowa i promocyjna znamy się na tym doskonale.

Wykorzystujemy między innymi:

  • metodę Tajemniczego Klienta (Pacjenta)

  • badania shopperowe

  • badania i monitoringi półki, audyty,

  • materiały POS – kreacja i produkcja

1. Badamy jakość obsługi klienta w punktach sprzedaży. Akcję przygotowujemy kompleksowo – projektujemy i przeprowadzamy model wizyty Tajemniczego Klienta oraz uczestniczymy w procesie przygotowania ankiety.

2. Przeprowadzamy badania dostępności i cen produktów w punktach sprzedaży. By umożliwić Ci szybką reakcję, porównujemy udziały półkowe z udziałami konkurencji.

3. Broszury, ulotki, standy, ekspozytory, potykacze i wiele innych. Działamy kompleksowo – przygotowujemy projekty, zlecamy druk i zajmujemy się dystrybucją gotowych materiałów w punktach sprzedaży.

 

Badania – tajemniczy klient

Badania „Tajemniczy Klient” to popularna metoda oceny jakości obsługi klienta, która jest stosowana przez firmy różnych branż. Tajemniczy klienci, działający anonimowo, odwiedzają sklep lub korzystają z usługi, symulując zwykłe transakcje zakupowe lub interakcje z przedsiębiorstwem. Jednocześnie oceniają oni różne aspekty swojego doświadczenia. 

Celem takiego badania jest:

  • ocena jakości obsługi klienta,
  • sprawdzenie przestrzegania standardów,
  • analiza konkurencji,
  • rozwój pracowników.

Przeprowadzamy profesjonalne badania z udziałem tajemniczych klientów. Na podstawie wyników uzyskanych w ten sposób przedsiębiorca może wdrożyć działania, które poprawią jakość świadczonych przez niego usług.

Zapraszamy do kontaktu z naszą firmą.